Sunday, November 20, 2011

2nd Day at Segamat..

Hurm..kali nie nak cakap nak bagitahu nak mengadu nak sembang-sembang nak post nak geram!!! ergggghhhh...
Dahlah balik segamat hari jumaat lepas..semata-mata nak amek MUET (sabtu-19/11/2011) MUET macam mana??? huhuhuhu...
Alhamdulillah.. dapat jawab...lagi-lagi tempat duduk depan sekali plak kan! bile time listening memang pekak lah telinga aku kan! huhuhu dengar dengan jelas sekali.. hehhe untunglah... hohoho tapi last question answer tak berapa nak clear lah..hahhaha adeehh camner nie?? pada hal duk depan plak tue.. hahaahahha hurm..
Hah!!nak dijadikan ceritanya kisah semalam..lepas habis je MUET... pergi daftar kolej tengok-tengok pendaftaran tutup..so aku nagn family pon pergi masjid..solat dulu dah semua baru pergi daftar..then daftar sudah bile dah angkut barang semua bagai tengok-tengok dalam bilik dah ade orang!! perrggghhh tak plak PENAT aku nagn family aku kan! angkat barang sampai tingkat tiga! huh...pergi balik jumpa unit kolej..settle punya pasal mau 2 jam!! grrrrr..last dapat bilik ground floor lagi taw! ALHAMDULILLAH.... senang hati..tak payah nak angkut barang sampai tinkat 3 tuh! hurm..



SANGAT SANGAT SANGAT penat taw hari nie.. pergi berurusan dengan UPK lagi..adehh ke hulu ke hilir..adehhh apelah nasib..baru 2nd day kat segamat....pas tu dahlah aku je yang duk dekat kolej SMK tu.kawan-kawan yang lain semua duk kat kolej baru! kolej SB.. hurm........tak suka taw!nampak nye i will alone..pergi kelas sorang-sorang..pergi makan sorang-sorang...pergi aktiviti kolej sorang-sorang..dah ramai sangat kawan yang kenal duk luar and duk kolej baru..hurm..takpe yan!! BERDIKARI...hurm.. :( benci..!! grrrrr...takpelah..ade hikmahnya semua nie.. pasti akan ada kesenangan di setiap kesusahan yang aku lalui semalam... tak hari nie mungkin hari esok...

Hurm..penat semalam pun tak habis lagi..dahlah jumaat malam tue round 1 uitm!pada hal esok pagi nak amek MUET nie..tak study pun.. perrgghh penat jalan tu pun tak habis lagi.. + pulak ngan penat settle kan hal kolej...
Alahai kolej..hurm...tapi takpe! janji aku dapat duk kolej..akhirnya capai jugak impian aku nak duk kolej sampai part 6! wowowoow.. :)

No comments:

Post a Comment