Thursday, February 21, 2013

T.E.M.A.N

Teman..
Saya selalu memikirkan awak,
Sentiasa mengharapkan awak dalam keadaan yang baik2 sahaja...

Saya rindukan awak..
Rindu nak dengar suara awak dan menatap awak...
Saya sayangkan awak wahai teman..

Tapi saya rasa sedih kenapa awak buat saya macam ini...
Saya tak mampu nak bertahan lagi...
Saya mengharapkan agar awak berada sentiasa dengan saya...
Saya mengharapkan agar awak dapat melindungi saya seperti dulu...
Saya mengharapkan agar awak dapat menceriakan hari2 saya...
Tapi sekarang, apa yang saya harapkan tak tercapai buat saat ini...

Saya akan tetap terus menunggu awak wahai teman...
Saya akan tetap terus berdoa pada yang Maha Esa...

Janganlah marahkan saya, dan janganlah merajuk membawa diri kerana saya...
Janganlah membenci saya, kerana saya tak pernak nak membenci awak...
Janganlah berpaling dari saya, kerana saya tak pernah berpaling dari pandangan awak...
Janganlah fikir bahawa saya gembira kalau awak tak tahu keadaan saya...
Janganlah nafikan apa yang awak rasa dan fikirkan wahai teman...
Janganlah undurkan diri sebelum awak mencuba dulu wahai teman...

Jika awak tetap terus mendiamkan diri...
Jika itu dapat membahagiakan hari2 awak...
Saya akan doakan awak bahagia...
Jika itu yang awak mahukan...
Tapi, jangan ungkapkan kata2 bahagia untuk diri saya sebab saya tak bahagia tanpa awak teman...

Tak semua senyuman yang terukir di bibir itu adalah senyuman yang menunjukkan kebahagiaan...
Kerana kita tak tahu apa yang ada didalam hati dia...
Senyuman tanpa bahagia tak akan kekal lama...

Today is my day.. But I'm still waiting...
I have so many texts, so many calls, but the only one I wanna get it from, is YOU  :(
Hari ini.. hujan turun dengan penuh rahmatNya...
Bagaikan mengetahui apa yang terkandung di dalam hati ini...


No comments:

Post a Comment