Sunday, August 30, 2009

BERSAMA KELUARGA BESAR KU....

29 Ogos,aku berbuka puasa bersama keluargaku, nenek, makcik2 & pakcik2 ku di rumah nenek aku dekat Sg. Kantan,Kajang. Meriah sgtlah suasana..rasa spt time raya je..hahaha ada sepupu aku yg beli juadah utk berbuka..mamaku & akak2nya masak bersama nenek aku utk makan berbuka puasa nanti. Keadaan makin meriah apabila masa berbuka hampir tiba.. spt biasa anak2 sedara aku & sepupu kecil aku bermain di ruang tamu. Pada thn ini, 29 Ogos,bersamaan 8 Ramadhan adalah hari pertama aku berbuka puasa di rumah nenek aku secara beramai-ramai. Selalunya pada awal 1st day puasa aku dah berbuka puasa bersama keluarga besar aku..tapi, aku kan skrg dah smbung belajar kat UiTM,Segamat..payahlah nak berbuka puasa bersama. Hari ini aku gembira sgt dapat berbuka puasa bersama family aku n family besar aku.. hehe..lepas ni.. hanya tinggal tunggu hari raya tiba...pasti byk duit raya aku dapat..hahaha...

No comments:

Post a Comment