Thursday, October 20, 2011

Kuih Cara..


Ok!! post kali nie aku nak cerita tentang kuih cara..

wiwiwit...

Hah??!! tak tahu kuih apakah itu??!! aduhh kesiannya..
Adeehhh..takpe nanti bole tengok picture.

Hurm..tadi mama aku baru balik dari rumah nenek..

Jenguk adiknya (paksu aku lerr..) huhu..
Paksu aku jatuh dari toilet.. adeehhh.. kesian sangat..

Hurm.. apa kene mengena dengan kuih cara nie kak oii?? eh??

Hahahaha.. macam nie ceritanya.. kak sedara aku pesan dekat mama aku
Nak suruh aku buat kuih cara untuk anak dia...(najwa-anak sedara aku ler..) hehe..

Adeeehh... beberapa minggu lepas aku pernah buat kuih cara..

Then!!.. time tue akak sedara aku ade dekat rumah nie.. bawa baby..(nisrina.. :) anak sedara aku lagi lerr.. hehehe)

Time tue dia datang rumah, nak biasakan anak dia duk rumah aku nie.. huhu

At least, cuti sem nie aku jadi baby-sitter kejap lah..hehe..

Adoiii time akak sedara aku nak balik rumahlah kan...
Dia bawa balik sikit kuih cara yang aku buat tue..then najwa cakap sedap!!

&&&

Tak cukup!!
Hahahahah...aduuuhhh..

That why lah mama aku balik rumah tadi dia cerita..akak sedara aku tu nak aku buat lagi..

Kesian Najwa..adehhhh sabar ye.. Kalau najwa datang rumah mama (mama aku ler.. dia panggil mama ak "mama" bukan nenek sebab dari kecik kiteorang jage dia and abang dia, Iqmal.)
Elehhh bukan susah nak buat kuih nie.. heheeh janji ade bahan yang cukup dan yang PALING PENTING!! ada acuan kuih tue.. hehehe





Kalau najwa datang sini along buatkan! ngeee.. :) terujalah..dah boleh masak tuk anak sedara.. lepas nie dah bole kawin..bole masak tuk anak pulak!

Eh??

Hahahaha..adehh gataiiii..

Amboiiii boypren pon tak ade lagi nak kawin macam mana??
Hahahaha..Dushh22.. jangan nak gatai.. habiskan diploma..then barulah cari "SOMEONE SPECIAL.." ngeee.. auwww!! gedix u ollss.. hahaha MALAUNYA... :P


ERR?? gewdix sungguh..adeehhh anak sapalah nie.. hah!? ok.. dah takde benda nak cakap lagi..
sekian..papai.. :))

2 comments:

  1. hahahah...
    amboiiii stalker cakap kite gatal..haha xpe la.bukan selalu.. :P huhuu lalalaal

    ReplyDelete