Saturday, October 15, 2011

Suka-suka tanpa ada makna..



Woaaahhhhh...
Itu yang dapat aku katakan..
Hahahahah... mana dapat quote nie?? dekat FB lah apa lagikan..
wanted by many?? taken by none? talking to someone?? just waiting for one?! hoo..perfect! tapi yang pasti itu bukan aku lah kan.. tak ada pula ramai yang menanti aku, ada orang nak ke.. atau telah "di curi" oleh seseorang ke kan! hahaha adehhh..


Tapi yang pasti..!!!
Truely, I just waiting for one that could be a part of my life.. Hurm.. menanti sampai aku menemuinya. heee... insyaALLAH..
Ahak!! tadi online FB.. as usually, nampak satu "fakta"?? err... betol ke fakta?? nak tahu apa fakta tue?? nie haa..


"Apebile seseorg perempuan cinta kan seorg lelaki.,xde sorang pun yg tahu.,kecuali perempuan tu sendiri...


&&&


apabile seseorg lelaki cinta kn seseorg perempuan.,semua org tahu.,kecuali perempuan t'sebut"

Adehh.. batol ke?? boleh pakai ke nie?? macam mengarut je..hahaha mungkin bagi aku mengarut sebab aku tak merasakannya lagi..maybe! er??? tapi ramai je yang sokong "fakta" nie..huhuhu.. tak apalah..setiap individu ada alasannya yang tersendiri..mungkin suatu saat nanti aku akan setuju dengan "fakta" nie.. Eh?? hahaha SEBAB mungkin pada masa itu aku dah merasai keadaaan itu.. woaahhh!! Hurm.. apa-apa jelah.. aduhh merepek sudah..hahaha

No comments:

Post a Comment